نشست صمیمی کارکنان پردیس با معاون اداری و مالی دانشگاه

۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۳ کد : ۹۶۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۱
نشست صمیمی کارکنان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با دکتر سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران و دکتر رضا طلایی حسنلویی معاون اداری و مالی پردیس در روز یکشنبه چهاردهم مهرماه ۹۸ در تالار دکتر مهدوی برگزارشد. . .

نشست صمیمی کارکنان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با دکتر سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران و دکتر رضا طلایی حسنلویی معاون اداری و مالی پردیس در روز یکشنبه چهاردهم مهرماه ۹۸ در تالار دکتر مهدوی برگزارشد. در این نشست که به دعوت شورای صنفی کارکنان پردیس برگزار شد مسائل و مشکلات کارکنان در حضور معاونین اداری و مالی پردیس و دانشگاه، مطرح شد. تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و پیشنهاد تشکیل کمیته پیگیری، درخواست برقراری وام‌های گروهی از بانک‌ها، بررسی و تخصیص سختی کار کارکنان، نحوه ذخیره مرخصی کارکنان و پیشنهاد ذخیره و استفاده مرخصی‌ها در محدوده زمانی مشخص، لزوم صدور کارت شناسایی برای کارکنان قرارمعین، بازبینی و تسهیل در شیوه نامه ارتقا کارکنان، بررسی وضعیت اضافه کار که در ماه‌های اخیر به شکلی محاسبه شده است که مقداری از دریافتی کارکنان را تحت الشعاع قرار داده است و اتخاذ تدابیر لازم جهت عدم قطع ارتباط بین بازنشستگان تأمین اجتماعی دانشگاه با دانشگاه تهران از مواردی بود که در این نشست مطح شد. دکتر سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه، پس از شنیدن سوالات مطرح شده از سوی شورای صنفی به نمایندگی از کارکنان پردیس، با اشاره به وسعت و حجم کار در دانشگاه تهران گفتند: دانشگاه تهران با توجه به وسعت بسیار بزرگ خود و کثرت اساتید و کارکنان، رقم بسیار زیادی از بودجه اختصاص یافته را صرف پرداخت حقوق و مزایا می‌کند و این مهم محدودیت بسیار زیادی را برای پرداخت‌های موردی و رفاه همکاران ایجاد می‌نماید. ایشان با اشاره وضعیت استخدامی کارکنان قرارداد معین گفتند: ما خودمان از موافقان تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد معین هستیم و تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی هم انجام دادیم ولی سازمان برنامه و بودجه مخالفت می‌کند و با پیگیری‌های انجام شده در صورت مجوز سازمان برنامه و بودجه برای تبدیل وضعیت که احتمالاً در حدود یکصد نفر خواهد بود با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت اقدام خواهیم کرد. دکتر یزدانی با اشاره به شیوه نامه ارتقا کارکنان گفتند: شیوه نامه ارتقا کارکنان بررسی و بازبینی شده است و درسایت معاونت اداری و مالی دانشگاه بارگذاری شده است که کارکنان می‌توانند مراجعه کنند و اگر نکته نظری دارند از طریق شورای صنفی ارجاع دهند تا در هیأت اجرایی بررسی شود.ایشان ابراز امیدواری کردند با بازبینی که انجام می‌شود در آینده نزدیک این شیوه نامه نهایی شده و طبق شیوه نامه جدید که به نفع کارکنان خواهدبود عمل خواهد شد. معاون اداری و مالی دانشگاه گفتند: در حال حاضر سعی می‌کنیم که دریافتی همکاران رسمی و پیمانی و قراردادمعین نزدیک هم باشد و از نظر آیتم‌های دریافتی در فیش حقوقی یکسان باشند تا نوع استخدام تأثیر زیادی بر روی دریافتی کارکنان نداشته باشد. ایشان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، صبر و تأمل همکاران را خواستار شدند و گفتند: مسئولان دانشگاه بطور یقین تلاش می‌کنند تا همکاران دانشگاه دارای رفاه نسبی و بدور از استرس‌های زیانبار باشند. دکتر یزدانی پیگیری امور مربوط به کارکنان دانشگاه را یک وظیفه و یک افتخار تلقی کردند و در این راستا به تعدادی از سوالات همکاران پردیس پاسخ دادند و سوالاتی که نیاز به بررسی و طرح در شوراهای مختلف بود را یاداشت کرده و ابراز امیدواری کردند با پیگیری و مساعدت به نتیجه مفید منجر گردد.

‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.